telefon :D

Nu har det varit mycket telefonpratande ;D
Packade iidrottskläderna och hoppade in i duschen när jag kom hem :D
Möttes direkt av telefonen när jag kom ut ur badrummet :D Så var det Helena som ringde :D
Så lägne sedan man hörde av henne :D Så det var kul!! ♥
Efter det ringde Cillan :D <3 Alltid lika trevligt det med ;)
Sen så nyss har jag precis pratat med fredde : D WoHo.
Så en massa telefon chattrande har det blivit ikväll ;D

Imorgon ärdet HAT-skridskor på iidrotten, så man måste ha värsta Bagen med grejjor ;S  Som inte ens kommer få plats i skåpet. haha orka sånt :P
men jag ser fram emot kvällen litet :)  Fast det kommer bli lite stressigt dock, vi slutar 14.50  och jag måste ta bussen hemifrån mig klockan 18.00, Orka stressa. :P nej nej
jag ska få låna Cillans vita linne :) Det tycker jag är fint :D Bara det passar är jag nöjd ;D
annars har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska ta på mig ..  :'(

Jag är hungrig, IGEN. Jag komemr bli ett fatso.
Fast mest är jag sugen på lördagsmys + godis + läsk ;D  oemotståndligt ;D
men itne rä det lördag idag inte.. tyvärr :'( BUHU.
men fredag imorrn :D

 THANK GOD FOR THAT

Ska nog kila och sova om ett tag, har drömt helt cp drömmar de senaste nätterna, så jag ahr inte sovit så bra :P haha , känner mig lite smått utmattad :P
Imorrn är en relativt lugn dag ändå.
fast fysik som sista lektion här inte till favoriten ;(

puss

Kommentarer
Postat av: Evangelinelillylost

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback