Söndag :)

Gårdagen bleev helmysig <3
Jag & baby tog 18.30 bussen till pappa :) Kom dit runt 7, så åt vi massa tacooos och var sociala :) ^^,
Det var mysigt. Sen så åt vi glass och klockan 9 började "Hot Chick", som hela familjen kikade på, bebis-Sara hade visserligen somnat då :P men iallafall :)
Pappa åkte till affären och köpte godis, så vi hade massa choklad och tuttifruttis :P
MYYYYS
Filmer var kul med  :P helt lagom :)
Jag var trött, så jag slumra till ett tag i freddes knää :)  hihi.
strax efter 12 så kännde vi att det var dasgs att åka hem :) Så pappa skjutsa hem oss :)

Vi kom hem. var ensamma hemma, för mamma & David var ute :)
hihi <3 Vi somna väll skapligt tidigt :)

Sov tills halv 12 elelr nåt imorse.. Fast vi klev inte upp förrns bejbi skulle hem vid 4 :P
Vi mööös ^^ & kika tv :) bara massa myys hela dagen.

Känner mig lite seg nu dock :P känns som att jag ändå inte riktigt vaknat än :P hela dagen har bara gått så fort.
Nu på eftermiddagen när jag vart ensam har jag mest suttit vid datan; lyssnat musik & lagt patiens.
Inte det  mest underhållande kanske, men det var alldeles lagom för mig  :P
fast nu senaste timmen har jag tjockat en massa & kikat Fucking Åmål :D haha  WoHo
Aja, det är sådant man behöver på söndagskvällarna.
Fast det skulle vart mycket trevligare om freddieeee hade vart häär med miiig <3
Fast han är Hos Hanna :) Han skulle rigna mig när han kom hem :)

Imorrn är det skola igen :) Fast jag känner mig helt ärligt lite fryssen, tror nästan på feber :S Skulle inte va så konstigt efter som hela familjen har vart sjuk & ferdde förkyld. Hoppas bara inte jag blir det,
För det orkar jag bara inte.
Aja, onsdag = pengar = Fredde & jag på stan och shoppa klääääder <3 woho dit längtar vi alla ;D
indeeeeeeeeeed

aa nu vet jag inte ritkgit vad jag ska ägna mig åt...
Vänta på att fredde ska ringaa. Jag saknar han <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback