Söndag

Igår så var vi på hockeyn :)
Det var kuuul :D Brynäs vann också 3-1 ;D heeelniice ^^ ;D
Jaa efter det så åkte vi hem till fredde :) Så var vi där ett tag, tills mamma kom & hämta oss :)
Hihi så åkte vi hem til mig, så åt jag maat ^^ :P Sen gick vi till Ica Och köpte chips & godis så hyrde vi fiilm :) Myys ^^
Så åt fredde kebab seeen, haha & jag hade ätit pizza hema, haha så riktig tjockis-kväll. :P
Men så åkte vi buss till mig från Ica hahahahaha, D E T var verkligen tjockt, för det är bara typ 1 bussplats emellan, haha, men aja, det var kallt som faan :P
Kom hem, kikade på filmen, myste, pratade en massa....
Somnade ganska tidigt ändå..
Sov tills typ 11 ? imorse..
Sen har vi bara egat hela dagen, ♥
inte gjort nå alls :P hehe jag har inte ens klätt på mig än utan sitter i en av fredde gamla tjocktröjor :) hihi men den är myys ^^

Han har gått hem nu iaf :(
Jag vet itne ritkgit vad jag ska pyssla med, känner mig redigt seg, så kommer väll sitta här vid datan bara :P
Men jag ska ut och promenixa lite sen. Måste iaf ta mig till ica & lämna filmen :P
Fast det är ju sååå slaskigt ute :S
Orka sånt. Neeej
Specieltl inte på söndagar.

Familjen är borta..? Vet inte vart dom är, eric är iofs i vemdalen, men mamma.. hmm no idea.
Eric komemr hem ikväll med =) ska bli kuuul! längtat efter han ju ^^,
aja. sitter och poppar musik ashögt bara för att inte somna typ..
Känner för att tänka på en massa saker, men orkar inte, så jag väljer att överrösta mina tankar med musiik istället ;) Det funkar kan jag lova ^^ Bara att hålla sig sysselsatt :P naha.

men döö nån.






jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Arneebba

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback