Onsdag kväll

Det är Onsdag Kväll och i mitten av veckan : )
Det har gått så himla fort, kanske för att jag velat hålla mig sysselsatt hela tiden, velat slippe tänka liksom..
Det är jobbigt, men det går.  Livet rullar vidare med winnerbäck i öronen.
Har precis kikat på OC, mysigt att bara liga och kolla tv, har städat heal dagen :P gjort läxor och grejjer.
Känenr mig trött, men ändå inte, orkar inte sova^^

Dagarna flyger förbi, jag gör allt, men ändå inget.  Jag tänker fast inget vesentligt.
Imorgon ska jag träna, 18.15. Innan skola tills klockan 4.
Det känns inte ens jobbigt.  lala , ganska roligt, att ha något att göra.
keep the busy work up Hunney

113713-105

På fredag är det 18 års kalas hos amandas Pöjk :) Det ska bli trevligt, alltid kul att ha något att se fram emot  i helgen :)
fudnerar funderar fudnerar.
jag måste verkligen han nya kläder. Jag ahr inget att ta på mig. bara fula saker. sånt gör mig varken piggare elelr gladare. Jag behöver materialistiska prylar att muntra upp mig själv med. :/
En glitrande ring kanske ?




Nej men jag vet  ingenting.

Kommentarer
Postat av: Richardida

Great Site thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback