NEEJ DET ÄR INTE SAAANT

Men daah, hela mitt förra inlägg försvann, och jag lovar, det var lååååååååångt

Dagen har sett ut på följande vis iaf :
Vakna, trött som satan, tog mig till skolan, matte fysik, sen lunch, träna på lunchen, började kvart i 1 igen :D Hade kemi och sist engelska inna jag sluta :D
Åkte till Borgis då, träffa fredde <3 Då blev min dag kanooon ♥
Vi åkte till Ica, köpte riskakor & chokladisar :D  YUMIIEEE
Så tog vi bussen hem till han, slappade, kika tv, myyyste, jao, allt sånt där som är behövligt en tisdageftermiddag ;)  :D  mycket myyysigt ^^

Saknar honom redan, även fast vi nyss la på telefon :'(

Han är så underbar min pojk, finns ingen som betyder så mycket för mig som du gör älskling, det är obeskrivligt <3 Det finns ingen jag så roligt med, som  gör mig så glad som du <3 Jag kommer aldrig släppa dig, det är du & jag och så kommer det förbli :D
All min kärlek till dig bejbi (L)

Mmm ;) Så är det gott folk, bara så ni vet ♥

vid klockan 7 lagade vi maaat ^^
Schnitzlar och potatis-bollar:D WoHo, bara för att i var så duktiga :D
Det var gott ;D  Runt halv 9 lärade jag kila hem, för hjag var tvungen att hinna till affären innan dom stängde för mamma behövde fryspåsar & mjölk, (hon hade bakat bullar)
WoHo
Sofia fixar.

Så nu har jag ägnat mig åt bull-ätande och telefonprat :D
Fått bilderna av Cillan också sen i helgen, får se om jag orkar ladda upp några :P
We'll seee :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback