Min dag har sett ut på så vis.

Jag åkte klockan 12.08 bussen på stan, gick igenom varenda affär i jakt på något att ha på mig.
HITTADE INGENTING ALLS,
det var typ förstort, -och då orkade ja inte hämta en annan storlek.
Eller så hittade jag inte ens något att prova :S
KIND OF DISSAPOINTING

Det enda jag fick ut av min 4 ½ timamrs tur i våran lilla stad var att jag hitta två par skor jag är lite sugen på,
typiskt när jag inte ens behöver skor
Aja, på onsdag ska jag ju gå med fredde, då kanske det blir roligare också :)
Men jag kikade inte bara affärer, var upp och fixademitt friskis kort också :) Så nu fungerar det perfa ;D

Halv 5 iallfall var jag typ DÖD.  Då skulle jag möta bejbi på Kihlströms :) eftersom han vart där =)
Så gick vi och kika lite skor innan vi tog tio i 5 bussen hem till honom.
Direkt när vi kom dit så åkte vi till Järbo, och firade hans lillebror Andreas som fyller 11 idag =)
fikade, sen  så var vi på Saras rum sen det messta av tiden  :P
Hihi så var vi kvar där till 7 typ :)
Kom hem kvart i 8 ?

Nu ska vi snart äta hoppas jaaag, för jag är hungrig :D
WoHo
Imorrn ska jag väll till skolan iaf.
naaah, fast jag ahr fortfarande inget att ha på mig :'( BUHU
men siccket I-lands probleeem  MENA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback