Luunch :)

Skolan är seg när man har såhär långa luncher :/ Helt drygt, hade mkt hellre slutat tidigare.
men men, aja, har sprungit runt på stan ett tag, gick och bokade tid för ljusa slingor :O  wooaaaah, haha den 12 februari, jag kommer säkert hinan ringa & avboka typ 25 gånger :P
men aja :P Det får bli som det blir :D Blir säkert bra :D
Nu har vi kemi i 50 minuter, börjar 12.45
sen engelska, sen slutar vi. Niiiiiice ^^

Naaah, jag har fortfarande förjäkla ont i mageeen :O  Vaknade kvart i 6 imorse och kunde inte somna om för det gjorde så ont, borde nog kolla upp det där... :(
Fyfan säger jag abra.. Ajjj :(
Stackars mig. :P

men något possitivt jag har att se fram emot iallfall är BÅL-PARTYT på lördag, ser ut som cillan är hemma också ;) Det ska bli riktigt kuuul :D
Vi funderar på om vi ska dra en tequila eller cider :P eller både och.. ? men vi har ju nån dag till att tänka iallafall :) Sköönt ju ^^

Aja, jag känenr mig lite trötter ;/ Blir nog till att sova ännu tidigare ikväll, fast jag ahr sovmorgon imorrn :D tills 9.45 :D Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelniiiiiceeeeeeeeeee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback