ledig idag :D wieho

Jaa, så var man ledig idaaaag :D wiie
Fredde sov här inatt sötnosen ^^ ;) hihi vi kika film & såå, mysteeee ^^ :D  :D <3
somna typ strax innan 5 påmorronen, men kvällen var heeeelmyyyys ^^  (:
Sov ganska länge imorse med, jag som bruka vakna ganska tidigt ändå... men antar att jag var trött. ':)

Vi tog 3 bussen in till stan :) Så gick vi upp till hans farmor&farfar, träffan Hanna där :)
Sen gick vi ner på stan vid halv 5.. ?  Kika runt lite :)
Åkte halv 6 bussen hem till hanna, så ha vi vart där tills nu, kollat på tv & tjockat chips, glass & godiis :P haha ;) Men det var trevligt :)
Så gick bäjbi och jag hem sen, eller aa, han följde mig hem .. (: Så har vi stått och pratat en massa ;) hihi, så nu är han hemam hos sig :( Och allt är toooomt ^^  buhu.
men vi ses ju imorrn igen, ska ringa han efter skolan ;D

Skolan jaa.. NAAAAH orka den. Men eftersom jag har lovat mig själv att vara duktig den här terminen så är det liksom bara att gilla läääget ^^  :D Haha, men sååå hemskt ä det ju iofs inte, vi går mot ljusare tider ;D och så har vi många lov framöver ^^ Och efter den här terminens slut så är det ju bara sista året kvar seeen :D

Blir bara hemma i helgen, dissar Vemdalen med pappa&dom, för känns lite drygt att ta ledigt på fredag,  och dessutom känner jag mig inte alls sugen på att dra iväg nånstans :P jag vill va hemma, träffa vänner & älskkling ,  ^^, <3 Känns som det var ett bra tag sen, som man liksom var hemma.. :P haha det där lät lite knäppt, men aja, jag vill  INTE åka iväg iaf :P

Får se om jag hinner dra en till runda på stan imorrn :P Så mkt saker jag vill köpa..
Var i Valbo igår. Köpte llite prylar på hm.

en svart koft/tröja,  två olika sett med hårnypor, med strass-stenar på :) dom var så sööra ^^,
Sen köpte jag tre läppglans, rött, genomskinligt och ljusrosa (: Haha förpackningen var gullig :P
Hårspray, och ett par bruna, och ett par svarta overkneee-strumpor :)
Skulle ha köpt ett par svarta wranglerjeans också, men dom hade ingen 25:a  ;S Och jag hatar när jeansen går ut sig efter man haft dom ett par timmar :S:S Så det blidde inga, dom hade inga i stan heller :(
Men men får kika vidare..  :D

Måste börja söka sommarjobb nu snart med.. och iår skaaa jag minsann få ett, därför tänker jag börja i god tid, som typ ikväll :D haha så man får pengar till att utföra sina planer till hösten ;) naaw ^ :D
aja, aldrig feel att vara riiich ;D

men aja. är lite rastlöös..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback