kommer aldrig hinna med bussen..

..Så jag sätter mig här ändå.
Typiskt, här stressar man gärnet för att hinna med 11.58 busse, och vad händer? Jo man inser att man kommer aldrig hinna.
Tur att dom går vart tionde minut :P Så snart bär det av ändå :P
Aja.
Inte så mycket som ska göras idag, förutom att jag ska röja stan efter kläder,
- för jag har verkligen ingenting!
Så är det.

Använder iaf mina hjärt-örhängen som jag köpte för ett tag sedan, för första gången idag. ;D
det blev braa
Funderar på om jag ska packa ner träningskläder och dra till friskis & träna. ?
We'll seee. Fredde ska ju ändå till sjukgymnasten sen..
Så då komemr inte jag ah någonting att göra

Anyways.

Nu ska jag upp till mammi och se vad hon har för sig.

lateeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback