jag känner mig filosofisk

javisst, jag menar , läs bara mitt förra inlägg..  :D haha men jag menar det verkligen, tragiskt ju.
Sitter för tillfället och kletar med lite potatismos och äcköl köttbullar somjag inte tänker äta nå av för det är så jäklans äckligt, döda äckliga djur ihoprullade till bollar liksååååååååm.  MEN UUSSCH?

naaah
Imorron är det iallfall fredag. Jag har lite sovmorgon :) Endast för att vi var så duktiga och gjorde klart vår uppgift idag på socialkunskapen, och för att dom andra skulle behöva minst en timme till imorrn bitti :P Så då får vi va lediga :D WoHO.
Fast aja, ändå lång dag imorrn. fast det är ju skönt att va ledig ett bra tag från den trökigaste lektionen, för sen har vi bara iidrott, typ svenska, fysik, matte? aja slutar kvart i 4 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det borde va förbjudet) ;S
Ska väll träffa freddie imorrn efterskolan, om han är kvar på stan då dvs. Annars så åker jag väll hem till han eller nåt.. :P

Har spenderat kvällen där med :) Vi kikade på american Pie 4 ? 5 ? nude nånting :P hahahaha fatta va jag skratta. DET var seriöst en helt klockren film ;D Fast orkade inte alltid skratta helt haha men kul vare iaf ;D


Köpte jättesöta smycken idag när jag & Cill var på stan på lunchen ^^ :)
Det blidde ett par super sööta Hjärt-örhängen i vitt & silver, smt en ganska tjock kedja i "guld" & matt "silver" supersöööta båda två :D  (haha undra hur många gånger man kan få in ordet "söt" i samma stycke :P ) ANYWAAAY SÖT var precis det rätta ordet ;D

Skulel vilja ha något nytt att ha på mig i helgen. bara för att muntra upp mig själv lite, känner mig för tillfället så jäävla deeeeeeeeeeeeeeeeeeep





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback