I skolan

Jag är i skolan ,fredag förmiddag.
har socialkunskap, och vi ska jobba med våra arbeten, så jag har typ slutat. :D
10.50 ska vi åka skridskor, haha hatar verkligen det. 
Så drygt, dessutom måste man släpa på den där jäkla bagen med alla grejjer i :P Orka det liksåm :P NEJ
jag typ fastnade med den på bussen också, så jag blockerade hela gången hahahahah fast inte alltför länge dock :P
När jag skulle av vid skolan reste jag mig , och börjaed trixa med min gigantiska väska i tid iallafall, så det inte skulle bli nå missöden :P :P
Problemet är bara vart jag ska göra av den under dagen..? hmm, för den får absolut inte plats i skåpet..
men aja,  nog om min väska :P

Något roligare att ta upp kanske ?
Njae inte direkt :P Inga mardrömmar inatt iallfall :D Mest mysko-stuff. men det är iallafall en klart förbättring.  WoHo

Undra vad jag ska ägna mig åt nudå.. ?
Kanske förbereda min intervju..? Men det kommer gå fort, får se vad jag känner för :D
Hoppas helgen blir kul :D
Veckan har passerat kvickt som fan. Men det är vi bara glada för  :P

Jag känner för guuuudiiiiZzzzzzzzz :D  Det är ju trots allt fredag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback