I skolaaan.

ja  nu var det såhär att jag var jätteduktig och klev upp tidigt, idag iigeen :D Men det är heeelniice ^^ ;)

haha, åkte sedan till skolan för att ha mit HAT-ämne, socialkunskao (som jag visserligen valt själv, men det var innan jag visste vad jag gav mig in på, att jag har valt det själv gör bara saken ännu mer irriterande)
men aja, eftersom jag börjat mitt nya liiv så kände jag att allt  & alla förtjänar en ny chans :D

men iallafall, VI HADE INGEN LEKTION. Hmm, vet inte riktigt vad jag känner, kunde varit hemam läängre, kolalt på tv elelr nåt :P men samtidigt så är det skönt, för nu kan jag få lite andra saker gjorda..
Sitter tillexempel med uppgifterna som vi fick att repetera inför kemi B kursen, har glömt bort allt sedan vi hade A:kursen, det är drygt^^ Men det är ju bra att man får tid att repetera iallfall, ananrs kan jag lova att jag skulle vara helt loost in a moment ^^
- och det hade ju inte varit så bra.. nej..

Nästa lektion är matte, vi börjar väll typ kvart i 10 eller nåt, så jag ahr lite tid på mig..  :P
efter det är det lunch, sedan svenskaB. .  sen slutar jag 13.40.
Ska va med fredde sen, men han slutar inte förräns typ 3, så jag åker väll hem , för han sa att han skulle komma till mig sen efter skolan :P men kanske att jag blir kvar här också, och jobbar på lite..
Beror på hur trött jag är :P
Fick sova läänge inatt iaf :P ^^
Somna typ 10.. så jag sov 8 ½ timme :D
men det var nog behövligt ^^

Anywaaay, jag diggar mina nya morgonvanor :D  haha , hinner kliva upp äta frukost,sen duscha och bli klar med det lagom tills Fresh Prince börjar 7.10 hahahahaha det är ju såå ägigt ;D Så fixar jag mig då tills typ tio i 8, då går jag till bussen,

 INTRESSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT

:D Jag är duktig iaf :D
men aja, haha fan va dryyg jag låter, men vet inte , känner mig glaaad :D
Får dock skitont, typ träningsvärk av att gå i mina nya brallor, haha för dom sitter åt så jäkligt :P men jag trivs i dom iallfaaaall och det är ju viktigaaast :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback