I seeewlan

 ;)
hade socialkunskap på morron 8.30-10.30, fast vi fick sluta lite tidigare :)
Sedan har vi haft iidrott nu 1.50 - 11.50.
Hihi ROBBIE VAR ÄR I SKOLAAAN IDAAAAG :D Så jag blev jätteglaaad: D
Haha var med han & nebiu på iidrotten, haha sjuka pojkar dom är i gymmet :P hahaha det var kul faktsikt,
Så nu har vi lunch tills 12.50.

svenska, fysik & matte  sen, slutar klockan 4. suck.
Fast det går nog fort :)
har ju min musik att chilla med hela eftermiddagen ;D 
Efter skolan ska jag förbi friskis & svettis, sen apoteket :P
Sen kan jag äntligen dra hem :p ska va med bejbi ikväll   :)
Imorrn blir det nog party :)

Ska kila iväg.. kanske kan få ett par saker uträttade redan nu ? :D Det skulle ju vara  heeltniiice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback