helt random dag.

Började imosre med att jag vägrade soc.kunskap utan tog sovmorgon :D
Skulle på matten som började 9.45, men inte fan kom jag dit ändå. för jag var absolut FUL och hade ingenting att ha på mig.
Åkte halv 11 bussen, lektionen sluta 11. (Gick aldrig dit)
Hade lunch sen :P
Åkte tillskolan ändå mest för att träffa Cill, och för att jag kände mig mycket nyttigare :D
Lunchen pågick tills 12.40 (allsååå lååååång hååltimme) WoHo
Visserligen visade det sig att jag inte hade sista lektionen :P Så jag hade inte behövt komam till skolan alls.  ( Orka sånna konstateranden )
Men aja, orkade itne ens deppa ihop, utan tog min lilla handväska och kila in på stan (Idag igeeen... )  :D
Träffa äälsko på banken klockan halv 3 typ ;)
Sen gick vi på staaaan, han prova jeaaans HEEETAA ;)
Jag köpte tre tröjjor ;) (Så nu kommer jag förhoppningsvis i tid imorrn  ;D )

Borde g å och sova snart.. Så jäkla trött.

aja nyway, dagen fortsatte med att vi åkte hem till mig, men först till Ica (haha as usuall) och så köpte vi meeeer riskakor & sen choklad <3  haha heeel nice ;)
vad gjorde vi hos mig sen då? hmm jag provade min kläder igen, vi umgicks typ, prata telefon med amandaaa, åt middag med min familj :P Och klockan 8 var det OC för hela slanten :D
Fan va jag grina.. :'( Kan verkligen inte se sånt där.  :P
Så gick fredde hem vid 10..
jag har ägnat mig åt att tvätta bort smink & grejjer, bara trök, fast nu nyss ringde jag till fredde & sa gonatt  <3 På fredag blir det fest iallfafall :D Konstaterat nu ;)
Fast vi vet inte vart vi ska förfesta, men kruuuwgen sen iallfall, Invigning  ( På ärligt vis) för Ämändaaa  :D haha ska nog bli skojj
Undra vad jag ska ha att dricka då... Tål att fudneras ¨på :D
På Fredag ska jag och fredde sola också ;D Så man får lite fääärg :P
Undra vad jag ska ha på mig på kvällen? Kanske köper nån nytt ? We'll se ;)

Ska bränna en skiva nu tänkte jag D: Och kansek ladda upp lite pics sen helgen :D Iallfall en kan jag bjuda på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback