Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

jag sitter här och diggar lite skön musiiik <3 Det är alltid niice ;)
typ som hugger i sten med winnerbäck  - ooh så fiin låt ^  ♥
Skriver lite Kemi på sidan :)  Försöker vara allmänt duktigt ;D
Skolan var kul idag :)  haha mitt socialkunskapsbetyg var typ grymt jättemkt bättre än vad jag trott :D hahaha, började B-kursen idag ju :P men det ska gå bra ;D  (även fast jag typ hatar ämnet) Men som jag skrev förr, det ska å en ny chans.

Iallafall. 
jag känner mig ganska så glad :) har en del att göra ikväll iofs, men det känns lugnt ^^ Och imorrn är det fredag redan :O  shiiet, tiden haha den bara flyyger :P
Min broder åkte upp till vemdalen alldeles nyssens med pappa å dom :) Jag orkade inte följa med :P hehe
I helgen vill jag vara hemma.. :) Får se om det blir nå party :)

men daaah jag har ju inge kul att skriva ju :P
Bara pladdrar på en massa strunt :P
Ska nog ut å springa elelr nå :p

Im off

Kommentarer
Postat av: edward

hej vilken fin fjortis blogg du har :D

2008-05-05 @ 10:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback