haha shiiiet, två veckor sedan jag skrev :P

HAHA omg.
men aja, har inte riktigt haft lust :P

Snabb update:

Jullovet:

Massa mys med fredde. :) Mest varit med han :)

julafton var helt ok :) Fick min ipod (: + en massa annat, blev mkt nöjd :)

mellandagarna blev det en del shopping, men mest nytt smink, och sedan ett par bruna stövlar  till min nya pälsjacka ;)

På lördagen åkte jag ner till Kristina i Stockholm :D

Stockholmsresan :

Kom ner lördagen vid klockan 5 :)
Kristina & jag åkte å handla pizza & en massa godiis :)
Åkte hem till henne :) Hyrde "Torkel i knipa"  HAHA grymt rolig film.

"ursäkta mig gunnar, vad är det för skilnad på en svartbråkig salamander och en helt vanlig tvestjärtat tvärrandig salamander?"
HAHA  Aja :D
Myysssss var det iaf :D


Löragen, nyårsafton Åkte vi först in till Solna för jag behövde något nytt att ha på mig kände jag :) Så det blev ett nytt silver / guld / grått linne från Carlings :)
Åkte hem till kristina sen, och tog oss sedan ut till hennes landställe på ljusterö :D hihi med Magda, Sandra & Amanda :)
Kom dit efter typ 3 timamrs buss/pendel åkande :P + gående från busshållsplatsen med all packning :P haha grymt jobbigt  :P
Lagade tacos & fixade oss :)
Björn & Per kom till oss vif halv åtta kanske så drack vi glögg, haha och väntade på att vi skulle åka till Bygdegården, det var någon som hde hyrt den :)
Allt var asmyyys ^^
Björn körde dit oss :) Kom dit runt kl 9  :)
En del folk, jätteroligt va det :D :D

På 12-slaget fick jag och Kristina Monét av Peeer :D

SERIÖST DET BÄSTA NYÅR :D hade såå himla kul :D Går liksom inte att skriva :D Men massa dans och helt niiice folk ;)
jag skippade iofs efterfesten , men ja var för trött, och för full XD mohaha honestly ^^

Sov tills 3-4 dagen efter.
Blev en massa städning och grejejr. Mådde fruktansvärt dåligt ^^ :O

Kom tillbaka in till sthlm vid 7-8 på kvällen, vi var trött, kolalde på "skönheten och odjuert", bara för att den är så sööööt  :D  Men vi somna tidigt som fan.

Dagen efter mådde vi bättre, åkte in till staaan ^^
jag köpte en hundtands-mönstrad tröjklänning från ZARA.
Upptäckte sicken rich-bitch jag var när jag tjeckade mitt konto  niice med pengar man inte visste man hade ;D  wieeho. Dagen flöt bara på :D
godis myys på kvällen  ^^ Tv då meed 
Runt halv 10 Gick vi en timmes promenad runt i Ursvik med Maria, vilket var mkt trevligt :)
Det var sköönt ^^

Onsdagen drog vi runt i Solna på dagen, men hittade inte ett skit att köpa :S
På kvällem drog vi på Bio, såg "Den svarta Dahlian" HELT BÄÄÄÄÄST FILM :D Den diggade vi :D
Vi tänkte ragga på fest efter filmen, men blev inte så, utan vi åkte hem istället, kom hem runt 12,
kikade sex & the city :

Igår, samma dag som jag skulle åka hem, så packade vi och segade runt på dagen, jättedrygt, sen drog vi till dagiset och hälsade på gamla dagisfröknaar ^^, hihi det var roliigt ^^ 
Tog en tur runt sen, kollade in våra gamla hus, parken & allt sånt :)
haha det blev lite sentimentalt :P

åkte 4 bussen till stan, min buss givk klockan 5.
kom till Gävle 19.20, mamma hämtade miiig <3
Kom hem, åt maaat ^^ haha tjockiiiis 
Seen kom fredde till miig <3 Så kolla vi på tv :) umgicks, myste ^^  han var efterläängtad <3
Så gulliig ^^ :)
Imorse, eller aa, jag vakna väll före han, men vi hade jäättemysigt . :) men så  nu nyss så fick han skjuts hem av mamma & david som ska iväg och fixa lite nya grejjer till köket  :P Håller på å målar om, och nu skulle dom ha nå nya skååp elelr vad det var ? orka bry sig. hehe

Tomt här hemma blev det iaf ...


IKVÄLL:
Ska jag på teater med mormor&morfar och alla kusinerna :)
Först ska vi äta pizza :D Wiieho :D det ska bli kul :)

Så fort jag hittar kamera-sladden ska jag lägga in lite idler från jul & nyår :P

Kommentarer
Postat av: kristina

nästa år blir det andra bullar ;D

2007-03-04 @ 23:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback