FREEEDAG :D

haha jag sitter här och lirar lite ;D
Har satt eurodancer - DJ mango på repeat ;D haha den ärså sköön D:
Jag känner mig på bra humör :D
Mamma är hemma :D :D:D Det är sköööönt ^^ :D
Riktig mysig kväll har jag haft det :D
först köpte vi pizza och eftersom vi är så lata jevlar i den här familjen så bad vi om hemleverans :D haha<3
Yummie, sen har vi köpt en massans guuudiiiiZZssss med :D :D:D:D:D haha och saft ;D  nice ^^
Jag har vart du ktig och städat mitt rum med, som jag typ alltid gör på fredagar :P :D Tycket deträ skönt att få det fin tillhelgen <3

Vårt vin är fixat tills imorr :D Så vi kan göra wine - spritzeers :D
jag älskar när folk vill utföra olagliga handlingar åt mig :D wieho
javisst :D

Min bruuuursa har en tjej här :S Muhahahahahahah, va omogen jag är, eller det är en tjej & en kille + min bror här :D Men det är alltid lika kul
"heeeeeeeeeeeeeeej jag är sofiiiaaaa, Eriiiiics storasyster" ;D
och sen säga nåt i stil med "VILL NI HA SAAAFT ?" ;D
haha det uppskattas lika mycket varje gång ;D

javisst, imorrn blir bål för hela slanten ;D Ja längtar så efter den dagen :D (Y)
Ska på stan och en massa med :)

Blir uppe ganska länge ikväll för fredde ska sova här, och han är ute och festaaar :D WieHo
Men aja :D
Ska väll inte bli allt för svårt ;d att hålal sig vake allså :P


jag har öveeeeeeeeeeer energiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
lateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Kommentarer
Postat av: Lina

Skulle bara säga att I love that song! party humör!

2007-01-20 @ 01:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback