DAGEEEN

Jaaa :D Idag har varit en bra daaag :D
Därför tänker jag berätta om den mycket utförligt :D

Det började med att jag klev upp i morse :D 6.30 duschade fixade mig & så, senan tog jag 8 bussen :P
Då ringde mamma, när jag var ungefär vid centrum, och sa att hon kunde skjutsa mig till skolan om jag hoppade av bussen & väntade på henne :D Så det gjorde jag :)
Kom till skolan :D Träffa Cillan ;D

Fast jag  hade ASOOONT i magen imorse, så kunde inte göra ett dugg på matten, satt och hade skitont grina typ.  jäkla skit. Vet inte vad det är heller :S Var så i lördags kväl / söndags morse meed :S Jätteläskigt
Iallafall, hade gografi sen, soft lektion, planerade lördagens bål-party med Jonas & Roto :D
Det kommer bli niiice ^^
Hade lunch, sen Kemi labb. labbade med Nebiu, det gick bra :D haha helt okeeej iaf :D
Engelska sen som sista lektion, gick fort, slutade 14.25.


Efter skolan gick Cillan med mig till borgis, hon väntade ändå på bussen, och jag skulle dit & vänta på att fredde slutade :)
Kom dit, fick vänta ett tag, fast jag behövde inte vänta nå länge, för han slutade ganska precis ^^
Så var det egentlige meningen att jag skulle åka hem med han, ´men var tungen att fixa med lite annat, men åkte buss med honom iallfall, kom hem :) fixa & trixa lite, sen fick jag skjuts till han runt kl 6 =)
Inte för att det är låååångt att gå dårå, men orka :P
Så var jag där tills 8 typ bara, han var så duktig och skrev på lite skolarbeten, min bejb <3
hihi.
Vi gjorde väll inget speciellt :) Umgicks bara :) <3 ♥
Så nu har jag vart hemma ett tag, ska väll gå å soova snart ^^

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback