Alltså heeelt seriöst ?

"Alltså heeelt seriöst" är nog dagens mest missbrukade mening av mig :S
Men ärligt, helt seriöst, hur sseeeegt är inte internet nudå? :S

Dessutom är det alldeles för mörkt här inne, och det går inte att tända nån lampa för till fäället, så det är DAMPIGT SOM FAAAN ATT SKRIVAAA. Känner mig lite smått irriteraaaad.

men aja. Imorrn så blir det nog sovmorgon för min del eftersom jag knapppt påbörjat erbetet än, som vi ska lämna in första lektionen :P WOHOOOOOOOOO lyckaaat :D
Detta skulle innebära sovmorgon till en sisådär 9.45 vilket vi gillar :D
Men jag får see :D
kanske lär ta tag i det nån dag..? eller vad säger ni ? Hmmm.

Anyways. imorrn så slutar jag 13.40 :) har en tid klockan 2 som jag måste passa :) Sen efter det ska baby & jag på staaaaaaaaaaaaaan :D  JIPPIIIII :D
Längtaaaaaaaaaar, woho, dels för att jag verkligen behöver nya kläder, och deeels för jag  längtaaaaaaaaar efter honoooom <3 hahahaha
Jag ska kiak efter en present till Amanda också som fyller 18 på torsdag :) ♥

Aja, vet itne riktigt vad jag ska ägna mig åt nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback