Uppe tidigt...

Idag igen...
Pjuh jag orkar inteeeee :P
Gårdagen var ganska hyffsad, haha, när fredde hade dömt klart, så kom han til mig, typ halv 9, så gick vi hem till honom, för han hade inga dusch-grejjer med sig, så vi gick hem till han, han duscha & gerjja och packade ihop ltie nytt :) Så gick vi tillbaka hem till mig sen (Det blev smidigast så eftersom jag bor närmre Treffen :P + att han skulle iväg så tidigt, och då hade inte jag orkat gått hem ) :P
Vi var trötta som Sataaaan, men när vi kom hem till mig var Mamma & David, Danne (el-snubben) och hans flickvän Frida hos osss. haha dom hade lite social-krök i köket haha så dit blev vi bjudna ;D
Orkade absolut inte först, men dom typ insisterade.. :P
Jaoo, så runt typ 1 (?) gick jag & Freddiiie ner och la oss :)

Det är en sån där Orka-faktor att klockan ringde så tidiigt imorse igen, stackarn.. Så nu är han på Treffen igen, men han slutar tidigare idag, runt 4 tror jag..

Senare ikväll har han & jag blivit bjudna hem till Hannna (hans syster) :D
På middag och "One tree hill"-kikande. WoHo, så vi ska dit klockan 6.
Fram tills dess ska jag först gå ner och myyysa i min säng ett tag, med choklaaad och hallonsoda :D
Kanske sova ett tag till också, jag känner mig helt D Ö D
Efter det blir det en del plugg... :/
Kanske att jag lär dammsuga också :'(

Men aja, Imorgon är det mååndag :D
Klippa + färga håret :D
Sen ska jag vara med lillebror min i skolan på eftermiddagen :D

lateeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback