Update

sorry att jag inte bloggat nå i helgen :) men jag ahr inte alls haft tid :)

here we go ;

Fredag;
Orkade verkligen inte ta mig upp till socialkunskapen, var hemma på morgonen,
gick till skolan hade iidrott :D
Volleybollturnering, haha verkligen min grejj, jag suger på det :P
Men som tur var blev jag räddad mitt i spelet, för jag skulle ha betygsinfo.
Mitt och Cillans Friskis&svettis-pass gick tydligen ruggigt bra ;) Mohahah Fick MVG+ på det.
Fyfaaan va knoddigt :P hahaha men jag var tvungen attt skryta lite om det :P
På lunchen gick jag till MQ träffa fredde, så vänta vi på Hanna :)
Så gick baby & åt på McDonken,  jag & Hanna gjorde honom sällskap med en varsin  glass :D Niiice :D

Hade varit massa strul hela dagen om det skulle bli party eller inte för Amanda på kvällen...
Höll på å strula hela dagen, så humöret gick upp och ner :/ Hatar när folk bara ändrar sig :S

men aja, ska fortsätta; Efter skolan (slutade 15.45) å åkte jag och fredde upp på Söder & sola :D 
Fick väll lite färg iaf :D Åkte hem sen, kom hem  kanske Halv-sex.
På bussen hem bestämde jag & fredde att vi kunde vara hemma hos honom och förfesta, sen dra ut på krogen :P Så Emil, Danne,Schod, jag Fredde skulle börja vid 7, fast det blev lite senare, runt 8 typ :P

jag hade mitt nya guld linne/tunika bruna leggins och bruna knä-strumpor  :)
Drack vin och Cider :) Blev väll lite bättre party-stämning mot slutet hos fredde, gick lite segt i början :P
Det var en jädrans otur att varken Cillan, eller Amanda (Som det var vi skulle fira) var där :S
Cillan är förståeligt :P hon skulle upp kl 5 dagen därpå, för hon skulle och tävla ,
- Men amanda Bara banga :S
Sånt gillar vi inte :P

HEEEEEEEEEEEEEEEELL NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Men klockan 11 tog Jag, Schod, Emil & Fredde bussen in till stan.
Emil hoppa av hemma :P
Jag Schod och fredde åkte hela vägen in till stan, gick hem till daniela, Där hanna var :)
Så satt vi där & Myys krökade lite.
drog till Goya runt 12, halv ett ? 
JAGKOM IN MOHAHAHA brukar vara 20-gräns där, vissa fredagar 18 :D
WoHo bara jag som inte hade leg att visa :P Men behövde inte heller, vakten bara blinka ;) hahaha
Dansa som en dååre :P
Blev bjuden på två hallon-shot :)
Det var askuuul  alltihop :)

Stängde ju kl 2 :/  Så tog sista bussen hem  till Fredde jag & han :)
Så soooooov vii ♥ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback