trött trött

Jaaani gottfolk.
Den hör dagen har ägnats åt alldeles föör mycket :
* desperate housewives-kikande (jag menar, gåår det ens? )
* slöande framför tv:n
* sittande framför datan.

Och alldeles för lite:
* Ägnad kärlek åt ferdde när han så sött kollade förbi för att se hur det var med mig :(
* effektiv pluggning
*städning av mitt rum
* Care about my looks :/

men trots allt, jag är ju SJUUK :( naaah, har knappt rört mig på hela dagen känns det som..
Och sen inatt komemr jag säkert ha värsta natt-energin, och vara minst lika trött imorgon bitti igen :( ;/

Aja, det var så sött av Fredde att kika förbi efter MQ och kola hur jag mådde, men jag mådde (+ kände) mig som skrutt, så jag var inte så social tyvärr, slumrade till lite bredvid han i sängen :) Mysigt iofs, men jag ahr svårt att vara allt för mysig av mig när jag känner mig så ful :P Dessutom ville jag inte smitta ner honom med en massa blött pussande heller ;D hahaha
Aja, vi sa att vi skulle ses imorrn om jag mådde bättre.

jag överlämnade min skåpnyckel till honom idag också, haha så han får kila in på min skola imorrn och hämta lite böcker jag kommer behöva under lovet (eftersom att jag är alldeles för sjuk för att ta mig nånstans) suck..

mm, mitt godis-sug jag hade stillades med detsamma när mamma&David kom hem från Ica med guuuuwdiiis till mig :D

WoHo.

Funderar på om jag ska kka på "Pride & Prejudice"-filmen jag fått låna av Cillan (5 ½ timem låång :O )

Better get started .. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback