tidsfördriv (:


Dagens frukost: ingen :P
Du har på dig: ljusblå pyjamasbyxor, en tjocjtröja jag fått av fredde + skidstrumpor :) haha (kallt jöö)
Du blir glad när: Jag träfar älskling, eller typ allt går som, jag vil ^^,
Är du kär nu: Aaa :) Old love never rust.
Du blir arg när: folk inte inser allvar i saker & ting
Du längtar efter: Fredriiik, bli frisk, pengar, staaan, nya sakeer :D (+ att jag ska städa mitt rum) :P
Dagens låt: lyssnat mycket på akon - I wanna luv you (dirty) mest av en slump dock :P
Dagens dusch: Imorrn blir nog den, orkar inte röra mig :(
Dagens frisyr: jag har borstat håret iallafall ^^, haha <3
Dagens smink: all natrual
Dagens händelse: När nejni kooom ^^,
Dagens planer: måste städa nu + kolla "Pride & Prejudice"-filmen :)
Dagens vill ha: ville ha godis, men det fick jag så sööttt av min moder :D
Dagens saknad: saker att göra (rastlöööööööööööööööööös)
Dagens drog: datan + tv:n + mitt täckee :D
Dagens tråkigaste: allt möjligt :S
Dagens finaste: cillans & mina heta Pictures vi kväppte i helgen ;D
Dagens måste:  Känner inte att jag behöver nåt direkt..
Dagens dricka: vateteeeen
Dagens köp: ingeet :S
Dagens mat: hm, vi åt pasta (:
Dagens sjuka: feber + fryser + illamående + trötthet
Dagens kärlek: FredrikEmanuelOlssonJohn
Dagens mående: inte på topp, men det kunde varit värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback