Studiedag

Inatt sov Fredde hos mig, så vi åkte direkt hem till mig efter vi varit hos pappa :) Mysmys, jag fick jätteont i huvet på bussen hem, och kände mig lite febrig..  ;S
Tröt som satan också..  :P
Vi år pajj, som mamma gjort, när vi kom hem, sen borsta vi typ tänderna, och jag tvätta bort sminket & grejja. :P
Så satte vi på en film och gick och la oss typ 10 - halv 11, jag slockna direkt, kände mig sjuk.
Drömde massa läskigt inatt också, buhu..

Imorse hjälpe vi mamma först lite att städa i förrådet :P hela huset såg ut som ett bombnedslag. :P
Hehe, men det var inte så ansträngande :P
Sen klockan ett skulle jag vara på ungdomsmottagningen och sätta in min P-stav :S hjäääälp
hhahahha jag var redigt nervis
oont gjorde det meed :(  men bejb satt och höll mig ihanden, och torkade bort mina tårar, hihi så det kändes mycket bättre då ^^,
Vi gick på stan ett tag innan, när bedövningen satt i, och sen ett tag efter när vi väntade på bussen hem :)
Provade en skinjacka på hm, men tveksam om  34:an inte var för kort :S Fredde sa att den satt fiint :)
Men jag vet inte ja,,, fanns ingen 36 att prova heller, men fredde trodde ändå den skulle bli förstor :P
We'll se, ska ändå inte köpa nån nu..

När vi kom hem har vi kollat på MTV "My own" haha det är så töntigt, men typ kul att kika på endå :P
Så  har vi ätit bullar, och popcorn och godiset vi köpte på stan hahaha niice ;)
jag lovar att jag kommer bli typ tjockis inom mycket snar framtid..
hahhahaa
Aja, ska se om bejbi kan ladda in korten från sin kamera, så fort han kommit upp (HAN ÄTEEEEER) hehe jag var inge hungrig alls, helt mätt :P haha
aja, korten, vi knäååte en del kort när vi var hos pappa igår, på sara :P
jag kan lägga ut dom sen isf ;)

lateeeeeeeeeeer

Kommentarer
Postat av: Didrikdagny

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback