Snart Fredag :)

Mamma hämtade mig Hos Fredde, så åkte vi hem och åt McDonaldsmat hela familjen ;D
Sådär lagomt tjockt, en torsdag bara :P
men men, efter det så har jag väll inte gjort så vidare mycket; pluggat lite, data, msn, musiik :P
Känner mig ganska slaaak!
Imorrn så är det Fredag, skola först, sen bara en lååång myyysig helg :D
Blir inget festande alls, ska bara myysa en massa med min underbara pojk (L)
oooh saknar han så mycket :(  (L)
Blir så tomt utan dig Hunney :)

Har hittat min USB-kabel till kameran :D Så har laddat upp lite pics* från nyår ;D
Komemr i nästa inlägg ;)
Sen kommer några från Julafton också ;) (haha bätre sent än aldrig) ;D

För tillfället ditter jag abra och har lite oont i min arm :'( buhu, fast det verkar ändå gå bra det här ;)
WoHO
Ska kanske soova snart ^^
Känner mig ganska rastlööös, måste packa ihop en massa inför morgondagen också, jag kommer va astrött imorgon bitti känns det som ;S naah orka, men jag vet ju att det är sista dagen innan helg D: Så då orkar man alltd :D
Själva skolan är ju inge jobbig : P det är ju att gå upp på morron typ :P

nää gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback