sjukt trött

Jag är så j*vla sjukt trött att jag knappt orkar skriva, men känner nog att det är en bra idé ändå, i ett försök att hålla sig vaken tills middagen :P
hihi
Idag har iallafall varit en pluggdag :D jag vaknade innan fredrik imorse så jag klev upp och började skriva en engelska recension :P WoHo fatta duktigt (KNODDIGT) mohaha
hihi, fast emellanåt var jag tvungen att springa ner och krypa ner bredvid honom i sängen och gosa lite :)
hihi, men sånt är behövligt :)
Vi åt lunch, sen åkte jag 2 bussen till Cillan :)
Det var skrivning av labbrapport som gällde :P hehe var faktiskt riktigt effektiv, och känner mig därför väldigt stolt över mig själv :D

Åkte in mot stan med 5 bussen, kikade på sling-färg men var så jäkla trött, fick skjuts hem av mamma som hämtade upp mig i stan.
Har inte gjort ett dugg sen jag kom hem, försöker att skriva lite engelska, men jag orkar verkligen inet :S

Ikväll har vi Desperate att se fram emot ;) Sånt gillar vi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback