sjuk?

Jag tror bestäm jag måste gå upp och kolla min temp, jag känner mig sjuk, slööö, utmattad.
Blää.
Var helt seg imorse, orkade verkligen inte gå upp ur sängen, men det gick till slut. (20 minuter innan bussen gick)
Tog mig iväg till matten, sooov & chillade med iPoden hela lektionen :P
mohaha
Sen var det luunch, Cillan&jag drog till donken :D
(För vi är tjockisar som inte gillade skolmaten :P)
Hahahaha, så roligt som vi hade har inte jag haft på läänge, haha vi skrattade fan bort hela lunchen (TVÅ TIMMAR) haha ruuuuuuwligt värre ;D
Sen vare svenska i 45 minuter, för vår lärare var försenad (yeaih) så en kvart mindre.. hade nå diskussioner och jag kände mig ganska aktiv.

Efter skoln tog jag & Cillan samma buss, fast jag hoppade av vid Borgis, träffade Amanda, men sen skullej ag också vänta på Fredde, fast han var hemma redan :P

Jag åkte jag hem, å nu sitter jag här...
Borde plugga - indeeed

men först - temp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback