rubrik?

Passar på att skriva ett litet inlägg om hur det varit sen sist ;D


javisst, haha jag kikade på Halva  "Tsatsiki, morsan & polisen"-filmen igår innan jag somnade.  :D
Klockan kanske var runt 1 ?
Runt 3  vaknade jag när Fredde kom in och la sig i sängen med miig,  :) Vi låg och pratade lite om kvällen & så hihi, sen somnade han, och jag kunde inte somna om :O naaah
Det var lite jobbigt, jag hade piggnat till + att jag sovit en del, så jag var inte direkt trött heller :O
Men jag gick upp och vandrade lite på övervåningen haha, sen så frös jag så mycket att det bara var skönt att krypa ner bredvid älsk :D
Somnade kanska klockan 4 ? så inte så sent ändå... :P

Vaknade halv 9 först, somna om till typ 10. så låg vi och myste lite innan jag klev upp och fixade mig..
Vi åkte in till stan klockan 12, hela familjen + Ferdde, Fredde & jag gick runt och kikade lite, innan i skulle till morfar vid 1.  :D
Massa släkt :D
Åkte ut till Bomhus sen, fikade hos kusin som fyllt år :D
Myys det med :D
Sen fick Fredde & jag skjuts in till stan av morfar&mormor, så tog vi bussen hem sen :D

Jag har duschat och fixat mig lite, Freddiiiee är hemma hos sig :P

Det tapetseras för fullt i vårat kök för tillfället :D  woho. :D
Ikväll blir det bara mys, mamma & david, Danne & Frida och så jag + fredde :D haha äta och dricka liiite :D  myyys D:D

lateer suckeers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback