Mys-dag :)

Nyss hemkommen från stan med älsklingen :) han var så duktig såå :D Inte en endaste suck på hela dagen ;D Den ni ;D  haha  jag kände mig lite jobbig, springde fram och tillbaka mellan massa affärer jättemånga gånger.
Hade min röda stora jacka på mig, sjukt vaaaaarm.
Vi fick ta en paus mitt i stan-röjjningen :) Så drog vi till Donken så bjussade jag fredde på maaat :D hihi  vi behövde nog båda lite energi :D

Jag köpte ett sött halsband + ett par grå knästrumpor :D hehe inte så mycket direkt, men imorrn ska jag på stan igen med Cillan :D  kanske lägger ut bild på grejejrna sen :D

hihi myyyysigt har det varit iallfall :)

Vi var upp en sväng till hans farmor & farfar också, så fick vi glass innan vi åkte :) Yummieee :D
Hihi, kom precis hem.

ska städa + (plugga?) lite hade jag tänkt, ikväll sover fredde här. Han kommer hit efter hockeyn :)


lateeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback