Min alla hjärtans dag:

Fredrik kom hit, så fick jag rosor :)  hihi  (Superduperviktig-info)
Vi åt middag med familjen (: Både förrättt & varmrätt ;D yummie
Champange & chokladhjärtan också  (:
Halv åtta bussen ner på stan, Så bjöd älskling mig på bio, vi såg Linas Kvällsbok, eftersom att jag ville se den :) hihi heeelt okej film (: Lite laggom sådär..
Så åkte vi hem till mig efter bion, tände ljus & grejejr (:
Åt upp vaniljhjärtarna (som j a g fått av Freddes mamma :) Hon är så snäll ) hihi sen lååg vi bara och myyyste. så sov hunney över här sen :)
Hela kvällen var heeelt unerbar, verkligen <3


Kommentarer
Postat av: Volvo Cars Blog

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback