meeraa

Lördag:
På lördagen vaknade vi relativt tidigt :P Jag var bakis, ont i huvet, och hade dessutom tränigsverk efter allt dansande, mohahahahha fyfan va mobbat ;)
Vi klev upp, åt frukost, duschade och mööööös  :) <3
Jag åkte klockan 1 bussen hem till mig, fixade mig, bytte kläder :P
Så halv 3 åkte jag bussen ner på stan, köpte amandas födelsedagspresent,
- ett jättesött Pilgrim-Halsband :) ♥
så ringde jag Fredde efter det, så mötte vi upp varan på stan, eftersom han också var där..
Vi Gick upp till mormor&morfar och fikade  :) Trevlig Trevligt :)
Åkte  hem vid 5, så åkte jag till Amanda på 6-bussen.
jag och Cillan kom dit träffa hela släkten ;) haha fast jag skulle åka 7 bussen igen :P
Vi lämna presenten och hon blev glad :)  <3
Som sagt så åkte jag 7-bussen.
Kom hem, sa bara Hej :P
Så gick jag upp till Fredde sen :)
Jag, Han och Hanna (Hanna är syrra om ni undrar) :p skulle ha lite myskväll :) Så vi lagade maaat medans vi kikade på melodifestivalen, det blev fläskfilé, potatisklyftor och sååås, sallad :D
yummie ;)
När vi ätit klart så hällde vi upp vårt godis, chips och åt  MARS-glass :D
Sen Kikade vi på Eurotrip :)
Den är så kuul hahaha, fast jag var nästan för trött för att orka skratta :p Och Hanna somna  :P
naaw ^^ Så åkte hon 12 bussen hem till sig, och jag och fredde plocka undan lite (:
Sen började vi kika på  "Babas Bilar"  och äta upp resten av godiset, och läsken :P fast jag var trött, så jag somnade i hans famn :) Naaw, älskar det, så ligger han och håler om mig när jag soover :) ♥

Heeeelt myyysig kväll var det iallfall  :D  Heel-lyckad ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback