meeer

Söndag
Imorse sov vi ganska så länge, jag var trött ändå :P .
drömde massa mardrömmar hela natten och yrade efter Cillan:P ( NAAAAW )  haha
Men så kollade vi tv och myste upp det sista av godiset och chipsen :) Fredde lagade luunch till mig och var så duktig  :)
Synd att det blev lite tråkigheter

Jag förstår mig verkligen inte på vissa personer,, vad får man ut av det ? Jag bara undrar, varför bry sig överhuvudtaget? varför just nu? :S

Men vi la inte allt förmycket energi på det..  tycker bara det är töntigt. Men synd att det går ut över vårat förhållande ändå.. :/ jävla störande och det som stör mig mest är att jag retar upp mig så mkt på det  :S
Aja. nog om det nu. Det kändes bra när jag gick hem iallfall, han följde med mig, sedan vidare hem till Hanna, fast jag stannade hemma :)
Skulle städa lite hade jag lovat :)
Så sen har jag inte gjrot så mycket mer alls...
hade ett mycket givande samtal med min mamma, vilket var skönt ^^ :) Fats aja.
Ingenting känns riktig på topp för tillfället.
jag saknar fredde nu med :(
 Ska sova tidigt ikväll, orka livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback