la la la

Jaani, haha igår mådde man som man förtjänade om jag säger så :P
Jag var helt död efter lördagens parthie, men visst var det kul alltid :)
Förutom lite bråk som blev på kvällen :/ hatar verkligen sånt, mår himlans dåligt utav det, så jag höll typ på å grina sönder.  Men vi blev vänner och fredde sov här ändå.. :) Så det blev mysigt&bra avslut på en mysig&bra kväll :) niiice
men som sagt så mådde jag väll inte toppen bra igår. haha var verkligen helt DÖD

Gick och la mig tidigt efter att jag tagit mig igenom dagen som i trans, hehe, men jag hann med en sväng till papps på en bit maat, yummieee :D
Efter det skjutsade han hem mig til baby, så himlans myysigt hade vi det igår.
Min kärlek till den pojken är heeeeeeeeeelt obeskrivlig <3




Imorse var jag dock relativt pigg eftersom jag somnade tidigt igår.
Skolan flöt på, åkte hem på lunchen och hämtade lite viktigt papper jag glömt hemma  :/
Aja, ganska kul dag ändå :)
Tog buss hem med mamma (hon ville egentligen GÅ hem till os, hag menar WTF?) haha det blev buss minsann, det var ju typ snöööstooooorm (krydda :P ) ute :P
aja, när jag kom hem så duschade jag typ bara och gick hem till Fredde <3
Hihi så höll han på och koka te till oss , sen kikade vi på "Beck" och hade himlans mysiiigt.

nu är han på hockeyn, med Emil och pojkarna(?) Emil fyller ju 19 år idaaaag!
Det gratuleeeeraaar vii :D
grattis grattis grattis

Javisst, nää nu ska jag kile upp för trappen till mamma och fråga mycket snällt om jag kan få chiiips, jag är tjock idag.

woho lateeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback