Jag sover inte.. ännu

Och varför det då, kan man fråga sig ?
Joo jag tror för att jag faktikt inte orkat ta mig härifrån,
- för jag vet att när jag kommer ner på mitt rum, så kommer jag känna mig tvungen att;
 städa undan lite,
packa klart iidrottskläderna,
bestämma kläder till imorrn,
 - ...och allt sånt dääär dryyyyyyyyygt
Naah, fast har iofs vart upp nyss och borstat tänderna å grejjat  =)
Vi håller på att fixaom vårt badrum nere :P Så att borsta tänderna blev också en möda :| bara för att man var tvungen att ta sig upp för en dum trapp till andra våningen...  :S suck.
Aja. tur att jag känner mig på ganska bra humör förövrigt =) :D annars hade jag nog dampat på hela världen för länge sen :P javisst serrni.

Allså jag måste verkligen förflytta dendär högen med kläader, bortfrån mitt golv :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback