Igår + idag :)

Igår så åkte jag till skolan lagom till iidrotten 10.50.
Vid busshållsplatsen ringde robbiiie, så vi tog samma buss :D  Kom till skolan, Calle & Fredde skulle hålla lektion, det blev innebandy, med turnering på slutet . :D  Själv så bidrog jag laget med 2 mål, och 2 assister, WoHo :D
Efter det var det lunch, drog runt lite på stan, träffa mamma & mormor, fredde (L) haha dom hade träffat på varandra först :P Så träffa jag på dom liksåååm :p coolt ;)
Aja, sen skolan igen, gick fort, slutade kvart i 4...
Följde med mamma och köpte blommor eftersom dom skulle bort på middag igår kväll :)
Efter det gick jag upp till Fredde på MQ, Så gick vi till bussen åkte hem till mig :)
Umgicks lite med mamma & David innan dom åkte.. :)
Hmm jaadu, sen så kom Eric hem, och Fredde gick hem till sig och hämtade sina domar-kläder (han skulle sova hos mig, och han är och dömer match nu, på Treffen :P )  hehehehe
Japp, så när han kom tillbaka gick vi först till Ica, köpte chips, dipp,läsk, gooodiiis.  haha

"Jag trodde vi skulle tjoocka, på r i k t i g t ? " haha  det fick man minsann höra haha så det blev mer & mer, mohahahaha sicka tjockisar.

När vi kom hem igen så lagade jag maaat, chickenbits och pomfrit  :D
Sen åt vii, myyste lite :)
Eric spela mest data hela kvällen :) Och jag och baby Kikade på "Änglagård" och tjockade våra onyttigheter, :P
Det var sååå myyyysssiiiiigt ♥
Jag hade tänt massa ljus i mitt rum också (Dels för att det är så jäkla kallt, haha men också för att det är myyyys ) olala , helt underbart.

Sen kom mamma och dave hem, jaoo, Vi gick väll upp och sa hej (hahahaha) Sen så gick vi, elelr jag gick ner, kröp ner undertäcket och satte på "Eva & Adam" naaaw dom är så söööta, sen så kom fredde och kröp ner med mig också :) (L)
Så somna vi kanske vid 2.

Imorse ringde klocan typ 8, så gick jag upp med han. åt frukost, så drog han iväg till treffen, och jag satte mig för att pluga lite :)
Det är väl ltyp så dagen komemr se ut, plugga & städa lite :)
SKöönt faktiskt, sen ikväll ska jag va med fredde igen (: Han komemr väll hit efter 4 , när han har dömt klart matcherna.
aja

(seriöst ni anar inte hur lång tid det tog att få klart det här inlägget! haha typ 45 minuter iallfall :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback