hemma igen...

Jaaa, så avr man hemma igen efter en väääldiiigt trevlllig och mysig kväll hos Hanna :)
Vi åt Tacopaj & kikade på "Onte tree hill" tände ljuus och myyyste i soffan alla tre.
Jag i mitten, med baby på höger siiida, och Hanna på den andra :D

Efter det så kollade vi på "stilpoliserna" lite lagom kul at kika  påå :)
Vi var alla ganska seeg,, men det var myysigt, heeelt ookej för att vara söndag kväll :) ♥
Vi åkte 9 bussen hem, så kom hem kanske 3 minuter över haha, lata jevlar vi är :P

Men nu så sitter jag här i min ensamhet, inge myys, ingen käärlek, inget som är bra alls..
Det enda jag ser är en hög med läxor -  That haaas to be dooooone!
D e t
var sånt jag egentligen skulle pysslat med i helgen, men icke sa nicke.. Eller jag har ju iofs gjort lite.
Credit tooo meeee
Men långt ifråån allt jag hade önskat att jag gjort.
Aja, ny vecka nya tag. :D

Nu saknar jag Freddeeee (L) jag saknar Cillan, Jag saknar min pappa & min lillasyster.
jag saknar sommaren, jag saknar pengar på kontot och jag saknar miiiin sääääng ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback