hela dagen passerad

Den började bra, skolan bara flöt på :)
Var valinformation inför årskurs 3, fast valmöjligheterna var bara skit ;S Orkar inte ta upp det nu..
men så vare iaf :P
Efter skolan gick jag opå stan, inhandlade ett linne tills imorrn :) Sen ett sött midjebälte också :)
Mötte upp Fredde utanför Kihlströms, så gick ci till hans farmor&farfar & hämta hockeybiljetter, sen fick vi skjuts av dom hem till Sätra :)
Jag kom hem :) Plocka ihop lite på mitt rum, för hela golvet var övertäckt med fetaste lagret skitiga kläder ;S  blläh :P haha åt mat gjorde jag sen.
Vid halv 7 möttes Fredde & jag upp på vägen så gick vi på matchen, Brynäs-Färjestad. :)
Slutade 2-2 för allas information, men det var en bra match, :D
hann på bussen, så vi slapp gå :D  WoHo

Ville verkligen inte att vi skulle gå åt olika håll vid busshållsplatsen :'( Buhu men men, kom hem rutn 10.
Sitter på msn , snackat med Amanda i telefon :) (Ang förfest imorrn, vilket inte går sådär jättebra :S )
ANYWAAAY, det kommer bli trevligt i vilket fall :)
Grejjen är att vi flickor har förfest, ha men vi vill ju att pojkarna ska medd också :(  Skulle va mkt ruuwligare då ju :D Ska nog gå att fixa så dom också får vara med haha.. ;)
Aja, amandas kalas-dag ju :D
och regel nummer ett (=According to mig & Cillan ) 
- Ha roligt! Annars kan du stanna hemma! Jomenvisst, så så är det :D
Blir nog ciders & vin imorrn ..
might be...
vetinte än :S
Orka sånan beslut just nu, jag är trött och vill helst sova ^^ fast ännu hellre vill jag nästan sitta här och tjocka musik :P
Aja.

lateer  ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback