haha


Idag är en mycket bra dag, en mycket speciell tisdag...
Vet ni varför?

:D 
- jo för DESPERATE HOUSEWIVES börjar idaaag :D

WOHO, jag menar, dagarna ka inte bli mycket bättre än så :D
har längtat efter det länge länge längeee nu :D
Så ikväll blir det bänkat framför tv:n prick klockan 9 :D

Ska bli myyyyyyyyyyyyyys

Annars då?
Joo kanske inte jättebra..
Dagen började med att jag trodde klockan var  7.20, men den var 
8.20. Ingen skada, för jag skulle inte duscha eller nåt, men blev bara så chockad :P Var tvungen att kolla om jag ställt klockan fel eller åt, men neejdå :S
Knepigt, jag gick och la mig innan kl 10 igår också så jag var inge trött :S Märkte inte ens att jag måste ha somnat om..
 Aja, blev inge stressigt iaf :P hade skapligt bra med tid ändå ;)

På bussen ringde Cillan och sa att hon var magsjuk.. Mindre kul det med.. 
Kom till skolan, hade matte, sen fysik
Helt tråkig förmidag (Speciellt fysiiken)
Men aja, sen världens längsta cepe rast. plugga lite + prova skor på staan^^
Nu längtar vi bara tills peeegaar :D
Provade en röd trench med på Vero Moda :D HEEEEL NIIIICE
Men somsagt, pengaar

Efter skolan så åkte jag bara hem och tjocka framför tvn (: + plugagt ltie :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback