gymnasieeevaaaal

Men gud jag får rena rama dååndimpen snart tror ja :S
Orka välja till trean :S

eller det skulle väll vara helt OK att välja, OM man visste  att man fick det man valde :S
Det är ju så drygt när man kan få sitt typ 5:e hands-val, då kanske det inte alls passar ihop  i kombination med allt annat man valt..
¨
det jag önskar att jag får är iaf;

Matte E & fysik breddning - som valbara kurser
Engelska C - som individuellt val
bild som estetisk verksamhet
Och området "engelska" inom PA

har valt psykologi A /filosofi A , historia B, psykologi A/ psykologi B, filosofi A/ filosofi B
i 2:a 3:e 4:e & 5:e hand-val på individuellt val..
Men hoppas som fan på engelska C kursen, annars kommer jag deppa.
så håll tummarna för mig gott folk :)

Kommentarer
Postat av: SaraSara

mm har också panik inför dem där gymnasievalen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback