fredag (:

haha  snacka om att ligga föra i tiden :P Skrev "Lördag"  i rubriken först och det tog ett bra tag innan jag kom på att ändra :P hahaha
Men det kan ju också bero på att jag känner mig ruggigt seg idag, helt slut..
Känner mig sjuk också, grining & dessutom vääldigt känslig, börjar grina jättelätt ;S - härlig kombination
Så det är inte sådär jätteroligt att var med mig just idag... :P

Efter skolan så åkte jag & fredde hem till honom en kortis, men han var trött som satan efter gårdagens party, och jag var på mitt humör, så jag blev inte kvar där nå länge :P
Ska vara med han nu ikväll, så vi tyckte vi skulle bättra på humöret & energin på varsitt håll först, så det inte blir nå otrevligheter sen när vi ses :P

hihi, så har nyss laggat nuggets & pomfrit till mig & bror, yummie schäääääääääärlek ;D mohaha
Japp, har duschat och städat upp på mitt rum litet :P
ska stryka mitt linne jag ska ha på mig imorrn också
- imorrn bliir det parthiiiiie yeaij  :D
Kan ju lika gärna passa på att göra det nu när jag ändå väntar på att fredde, som har varit på bio med sin familj, ska ringa mig :)

Snaart kommer mammi tillbaka från Köpis också, då har hon en snickers med till mig :D yeaij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback