Dagen

Imorse var jag konstigt nog inte så trött :)
Gick väll upp nååågot senare än vad jag brukar, men det var inte så fraligt :P
Det var mest drygt att behöva kliva upp när Fredde kunde ligga kvar i sängen och mysa fleera timmar till :P
hehe (han börja 10) Men aja.
han skulle iallafall hem emellan, så mamam skjutsa hem honom när hon skjutsade mig & Eric till skolan (:

Skolan har varit slapp, typ matte, prov (SKIT-prov, det rätta ordet), håååltimme, klassråååd, håååltimme, sen nu har jag socialkunskap, fast jag har ju inte det då, eftersom att jag är hemma :P
hehe åkte hem för jag inte orkade vänta :S
Träffade Fredde &Hanna på stan när jag skule till bussen, så jag gick med dom en kortis på stan, 
 tills fredde skulle tillbaka till MQ .  (:
Då åkte jag hem.

Så nu sitter jag här. hallonsoda & riskakor (kommer att bli mn död :P ) haha
men det är heeelt ok ;)

Kommentarer
Postat av: Felixida

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback