Vad har hänt sen sist?

Hmm komemr ine riktigt ihåg sista jag skrev.. Vet inte ens vad det är för datum idag.. ? :S elle vänta nu, det kan jag ju faktiskt räkna ut,det är 21 på freag, för då är det löning och det måste man ju liksom hålla koll på tycker jag!
Så 21 på fredag, det innebär att det måste vara den16 ? idag?
Stämmer det?

Jaaa det gör det!! woho, Sofia scores!
Jag skrev i fredags. Vad gjorde jag då?
Jo jag var lucia, det gick bra, jag körde bil, det gick bra, jag var med freddie och det var trevligt...
jag somnade kalastidigt för jag var trött som ett as.

Igår var vi kvar hos fredrik ett tag innan jag gick hem till mig och han var kvar hemma. Jag städade lite  och  åkte ner på stan och bytte örhängen som var mina favvisar men dom går bara sönder hela tiden :(

När jag kom hem fixade jag mig inför middagen hos Linda. Väldigt lyckad!
Sen åkte vi ner på Hangloose och där var det superdupertevligt ;)

Imorse vaknade jag klockan halv 9, det var tidigt tyckte jag samtidigt som jag försökte känna efter hur dåligt jag mådde. Efter att ha konstaterat att jag inte alls mådde dåligt och att jag faktiskt var pigg började jag undra om jag typ drömde eller nå.. men icke, för när jag petade lite på F  så typ mummlade han något om huvudvärk och dagen efter, så jag förstor att han var dålig. :D moahahaha
Synd för honom tänkte jag eftersom att han hade hockeymatch idag klockan 10.
Självklart så var jag där och tittade, vad är annars flickor till för?
Jag satt där på bänken och hacka tänder och var lite småsur på min pojk för en sak som jag tyckte han hade varit dum!
Hockeyn var dålig, jag visste inte ens vilket lag han spela i nästan! Ännu mindre vilken siffra han hade, jag kunde inte ens se pucken. Skittråkigt med andra ord, fast jag hade inget bätter för mig ändå.

Efter det var slut var mina fötter isbitar och vi åkte hem till fredrik igen.
Vi har slappat framför tv:n och myyst precis hela dagen. Jag kom hem runt halv 6 och åt middag och snart ska jag träffa fjant-fredde och gå till ica :)
jag tycker om min fjantiga pojkvän, men bara när han är snällll pojke och inte dummiiiis!  :( :P

Anyways

image280

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback