tjenixen sweeties

Jag fortsätter kvällen med att skriva ett lite muntrare inlägg :)

Eller muntert och muntert.
Jag har pluggat Kemi hela dagen. men jag kan fortfarande ingenting, tiden går för fort ibland helt enkelt (men taskig timing av tiden att flyga när man behöver den) jaja vad babblar jag om?

Jag har pluggat pluggat pluggat, vävat med lite gilmore girls, OC, desperate housewives och riskakor.
Sen har jag pluggat mera, målat naglarna, duschat och ätit middag.

jag har förövrigt nackspärr och det gör ganskaaaaoooooontt.

Idag var jag & Tessi på Borgis julmässa och den var gnaska tråkig fast der var visserligen intressant att se hur finurliga folk är, jag är aldrig finurlig, åtminstonde känns det inte så just nu. Just nu känner jag mig bara helt O-fnurlig, uttråkad, trött.

Vad bra att Min plutt F kommer hit från jobbet in a while.  :D han kan ge mig en puss och säga att jag är duktig i skolan, att jag visst är jätte påhittig och så kan han berätta något korkat-sött så jag blir glad :D
mm Mmm MMmm mm perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback