People people people!

Heeey folks!
Jag känner mig lite gladare nu :D
Jag har kommit en bit på min labbrapport och det gör mig glaaaaad.

förövrgit så har dagen också flytit på väldigt bra! Jag och Cill-pill var väldigt fnissiga i skolan idag och åstakom därav inte så mycket :D haha men roligt hade vi ;D Och det var typ behövligt.

Hmm hmm hmm, På eftermiddagen har jag pluggat och faktiskt inte gjort så mycket mer, gjort backup på mitt telefonkort eftersom att jag byter imorrn. Men samma numemr so no worries.

Jag passade på att skriva ett kort inlägg såhär innan jag ska kolla på tv, ingen desperate :( men däremot ska jag se på Miffo! jag tror den var ikväll..?
Mycket riktigt :D Så det blir väll mysigt right?  :D



SÖÖT PONNYYY


Nä nu blire till att tvätta bort smink innan film-time :) hoppa i mysklääderna och dricka julmust. PARTYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback