Måndag

Den här Måndagen har gått otroligt fort!
jag vaknade halv 12 ungefär och låg och titta på tv oh åt upp resterna av mitt oh freddies godis!
Sen klev jag upp strax innan klockan 1 och åt ett knäckebröd!!!
efter det gjorde jag mig iordning och fick skjuts till skolan :)
Kom dit lagom till 2 :D

Det var en trevlig skoldag, vår engelska lärare bjöd på kakor sen fick vi sluta.
Jag gick och kollade på en julklapp åt min lillebrooor!!!
Då träffade jag fredrik och Glenn så jag följde med dom och handlade på Konsum!
haha sen tycket Glenn att det var pinsamt att gå runt på stan med Konsumkasse så han åkte hem och det gjorde fredrik och jag med!!

Sen jag kom hem har jag typ ätit mer knäckebröd, dammsugit mitt rum, försökt börjat skriva labbrapport.
Jag ska börja nu snart.
Tänkte skriva av mig lite bara, sen är det bara att sätta fart! Intensivplugg fram tills klockan 20.00, för då börjar extreme homemakeover :)

woho

http://gymnasieskolan.gavle.se/gp/gp_sida.aspx?id=7596
jag hittade mi själv på vår skolas hemsida
hahaha redig knodd-bild, och den stämmer inte riktigt överrens med verkligeheten
 NO NO NO
hahhahahahaha

Kommentarer
Postat av: t

Dumma labrapport, stackars oss! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback