körkortet är mitt!!

Na na na na na. Det käns fakstiskt nästan hur bra som helst! Förövrigt tog jag det igår...
Jajajajaja jag orkar inte skriva om det.

Just nu sitter jag och nördar framför datooorn. Jag ska städa mitt rum snart hade jag tänkt och göra lite PA-arbete innan jag ska åka bil (!) till stan och vara lucia :) HAHA dagens skämt.
Jag måste faktiskt träna luciadikten också. det är faktiskt jobigt och jag vill verkligen inte. haha men men, haha.
jjajajaja haha.

Usch vad jag känner mig trött!! kan ju visserligen bero på att jag har somnat så sent hela veckan. ? ;O
Men imorrn har jag ingenting för mig så då kan jag sova uuuuut.
På kvällen imorrn ska jag däremot på tjejmiddag :) Trevligt. Sedan blir det utgång och det tackar man ju inte direkt nej till ;)

Nej jag fryser, ska gå och ta på  mig en tröja oh göra det som jag ska göra. Sen måste jag nog tvätta lite och fixa hååååreeeet. Låter väll helt okej ändå!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback