Jag skrev inget igår..

...Jag hann inte det heller.
Jag gick i skolan från 8.30 tills klockan 3, därefter åkte jag första bästa buss hem, för jag skulle åka bil till jobbet eftersom att jag började klockan 4.
När jag kommer hem finns ingen bil på parkeringen,  så tänkte att mamma kanske hade kört in den på gården...
men nejdå.
Så jag ringer henne och det hade dom glömt bort! Att jag skulle ha billen alltså.
jag försökte hålla mig lite lugn för jag gillar inte direkt att vara arg på folk, för jag menar, det kan hända vem som helst att man glömmer.
En annan sak jag inte tycker om är att komma sent!!!! Jag hatar att komma sent, just för att jag hatar folk som är sena!
Så det krockade lite där... :D
I vilket fall som helst så körde jag lugnt till jobbet, var ju tvungen för det var svinigt halt ute.
Kom fram sisådär 8 över 4, men det var helt okej ändå.. Det gjorde inget för någon.

Sen jobbade jag ända tills 22.15 och då trodde jag att jag skulle dö.
Runt 7-8 tiden på kvällen började jag känna mig dålig, febrig, och nysig, det kliades i halsen och nää usch jag var inte alls pigg! Men det var bara att bita ihop.
När jag sen kom hem på kvällen vart det värre.. Jag kunde inte andas genom näsan, blev verkligen dunderförkyld out of nowhere!! Detta ledde till att jag inte kunde somna, halsen gjorde ont  och ja ja, ni fattar nog..

När jag äntligen somnade sov jag ett par timmar vaknade halv 6 igen av halsen, gick upp och tog en Ipren, även fast jag sällan tar sånt, men nu var jag fan tvungen. Jag kände mig hurdålig som helst!
Jag kunde somna om nån timme sen iallfall fast sen var jag tvungen att kliva upp för jag kunde inte ligga i den där jäkla sängen och vrida mig mer.

Jag tyckte att det här var ett fruktansvärt dåligt tillfälle att bli sjuk på, jag har svenska frågesport nu, på förmiddagen som jag hade tänkt att vinna, dessutom har jag religionsredovisning i eftermiddag men den ska jag minsann vara med på. No mather what :) Powerpointen äger haha och jag måste vara med på dess debut ;)
Jag kanske tar bilen till skolan då så jag komemr hem fort, jag kommer fan inte orka åka buss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback