helg + måndag

Jag började skriva min rubrik som helg, för ja trodde det var det.
Sen kom jag på att det är måndag, för jag har varit i skolan idag.

Det var länge sen jag bloggade det vet jag jag har inte haft någon lust, men nu satt jag vid datan oh är urless på efterfesten, blondinbella och msn (skämt åsido)
Så jag tänkte, "Jag skriver i min egna fina blogg"
för den är faktiskt fiiin, det tycker jag och det har Tessi också sagt:  :D

jag sitter här och väntar på min säääxxii motherfukkkaah babyy boooo. come and do me.
han ska sova hos mig ikväll :) det gjorde han igår med, då var det mysigt. Hela dagen var mysig. Det gör mig glaaaad.



För övrigt har jag varit i skolan, pluggat och tränat luciatåg idag.
Jag ska vara lucia på Pigalle på Fredag.  Jag är inte speciellt exalterad men det är väll roligt. Glädja lite pensionärer och äta pepparkakor. så det blir jag, lina, conne, emma, och maximiliiiiaaa wuhu, måste vara världens längsta luciatååg, men som Borat skulle tillagt - Nooooooot-



Det märks verkligen att jag inte bloggat på ett tag för jag skriver som ett cp. tio miljoner stavfeeeel och det går jättesakta, kanske beror det inte bara på att jag inte bloggat, har faktiskt inte suttit speciellt mycket vid datan över huvud tageeet.
Ni märker dock inte att jag skriver fel, för det ändrar jaaaaaaag.


Anywaaay.
jag har träffat en utbyteselev från sydafrika idag, hon hette courtney och hon var vår "guestspeaker" på engelskan. Hennes accent var rolig, och hon hade en grym presentation.
Efter courtney ville våra lärare att vi skulle skriva en autobiography of a lemon.
Jag menar whuuuuut. men vi gjorde det, sen presenterade vi vår citron för klassen. Han fick det enkla namnet Citronen.

fredagen var top notch. det var kul. jag diggar "Alla som inte dansar är våldtäcksmän" och jag är väll inte den enda som gör det, men jag tror att either you love it, or hate it. thats it.
den är iallafall bra och den ska brännas på min bil-skiva när jag får körkort sisådär i mars kanske.


På onsdag har jag mega kemi-prov. jag ligger lite efter och borde plugga gärnet, and I willllll.





Kommentarer
Postat av: Edina

Vilken söt bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback