tråkig jekla söndag :P

Nu har jag riktigt långtråkigt. Har varit ute och solat ett tag, sen duschat!
Nu sitter jag mest att väntar på gullungen min att han ska ringa :)

Igår var det filmkväll alt. par-dejt hemma hos Alex ;) HAHA.
 Fredde, jag, alex & bella :)
Vi kikade på get rich or die trying. heelt ok ( :
Fast jag måste säga att jag har sett bättre, många bättre ; D Hehe, självklart blev det lite tjockande också :)
Jag &babe åkte runt 12, så åkte vi hem till babe och myyste :) mm mm mm

Imorse soov vi längeee, låg kvar i sängen att bra tag efter vi vaknat och bara gooosade <3 kan det bli bättre en söndagmorgon?  :)
Klev upp, fixade till oss, gick hem till mig, å jag också fick frescha till mig lite :P
Sen åkte vi ner på stan till Helena & Cillan, för vi skulle vinka av Helena vid bussstationen eftersom hon åkte hem idag :(
Sen blev vi tre kvarstårende kvar ett tag på stan :) Gick och köpte glass och glassade (hehe hummoooor) i solen ;)
jaa . åkte hem sen, freddo är och kör. jag borde plugga lite. Men det är sista dagen på lovet ju. BUHU

Usch då. fast bara åtta veckor kvar till skolavslutningen, sånt gillar vi ;D

Kommentarer
Postat av: Lastdayreaper

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback