rubriiikkkw

Jag är dödligt less på allt som har med skolan att göra.
eller, iallfall på mina två arbeten som jag känner mig lite stressaad över ;S Det värsta är nog att det känns som att jag inte komemr någon vart när jag skriver, har suttit här i 1½ timme nu, och det känns som jag inte kommit nå längre allsss ;S bläääääää usch & fy, sånt orkar vi inte.

 Vill bara få klart allt som ligger framför mig, alla skolgrejjer, sommarjobb, allt sånt där som tyngeeeeeer.
näää fyf**n. ;D haha det är väll bara att köra på. se vart man hamnar liksom ;D
Det bästa är ju att om typ 6 veckor, då är allt över, allt är kalrt, fernito, over
-behöver inte bry mig om NÅT av alla de här sakerna igen ;d WoHO, Me like it.

Imorse var jag trött som en dönick också, har jag varit hela  veckan!!!! kom ht klockan 9 istället för klockan halv,
mieeeh, shitans. men aja. fattar inte hur jag kan vara så förbaskat trötter hela tiden :P  :O
- what's the deal liksååååm ?????

Snart har vi iidrott. fast jag har inga iidrottskläder. woopsi ;S inte bra det helelr ;S Vilken skit-dag.
jag måste plugga typ hela helgen också.
men jag ska va med freddiie hela helgen. ♥
OCH jag måste städa hela helgen, inför sista april ;S Hur i tjottahejsan ska det gå? ;S

Vi ser väll, osm sagt, bara att köra på och se vart man hamnar ;D

deal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback